IT irangos priežiūra nuotoliniu būdu
Nuotolinė priežiūra leidžia greitai reaguoti į užklausas, identifikuoti ir šalinti gedimus.
IT įrangos priežiūra pas klientą
Neturint galimybių pašalinti gedimo nuotoliniu būdu atvykstama pas klientą į biurą.
IT infrastruktūros profilaktika
Reguliariai atliekami profilaktiniai priežiūros darbai užkerta kelią galimiems gedimams ir užtikrina sklandų IT sistemos veikima.
Rezervinės duomenų kopijos
Kliento pageidavimu darome kompiuterinių darbo vietų, serveriu rezervines duomenų kopijas, kurios saugomos duomenų centruose.
HELPDESK ataskaitos
Kartą į mėnesį klientų portale pateikiamos ataskaitos apie atliktus kompiuterinių darbo vietų priežiūros darbus ir jų sprendimo laikus.
Gedimų šalinimas 24×7
IT specialisto pagalba klientams prieinama 24×7. Esant poreikiui, atvyksime į Jūsų biurą ir pašalinsime gedimą bet kuriuo paros metu.
Pakaitinė įranga
Sugedus Jūsų įrangai ir ją išvežus aptarnavimui, suteikiame pakaitinę įrangą, kol atstatomas pagrindinės įrangos veikimas*.
IT auditas naujiems klientams
Pradėdami dirbti su nauju klientu atliekame IT auditą bei informuojame klientą dėl programinės įrangos legalumo.
Nuo 99 EUR į mėn.