R
IT įrangos priežiūra nuotoliniu būdu

Nuotolinė priežiūra leidžia greitai reaguoti į užklausas, identifikuoti ir šalinti gedimus.

R
IT įrangos priežiūra pas klientą

Neturint galimybių pašalinti gedimo nuotoliniu būdu atvykstama pas klientą į biurą.

R
IT infrastruktūros profilaktika

Reguliariai atliekami profilaktiniai priežiūros darbai užkerta kelią galimiems gedimams ir užtikrina sklandų IT sistemos veikimą.

R
Rezervinės duomenų kopijos

Kliento pageidavimu darome kompiuterinių darbo vietų, serveriu rezervines duomenų kopijas, kurios saugomos duomenų centruose.

R
HELPDESK ataskaitos

Kartą į mėnesį klientų portale pateikiamos ataskaitos apie atliktus kompiuterinių darbo vietų priežiūros darbus ir jų sprendimo laikus.

R
Gedimų šalinimas 24×7

IT specialisto pagalba klientams prieinama 24×7. Esant poreikiui, atvyksime į Jūsų biurą ir pašalinsime gedimą bet kuriuo paros metu.

R
Pakaitinė įranga

Sugedus Jūsų įrangai ir ją išvežus  aptarnavimui, suteikiame pakaitinę įrangą, kol atstatomas pagrindinės įrangos veikimas*.

R
IT auditas naujiems klientams

Pradėdami dirbti su nauju klientu atliekame IT auditą bei informuojame klientą dėl programinės įrangos legalumo.