Nuotolinė priežiūra leidžia greitai reaguoti į užklausas, identifikuoti ir šalinti gedimus.
Neturint galimybių pašalinti gedimo nuotoliniu būdu atvykstama pas klientą į biurą.
Reguliariai atliekami profilaktiniai priežiūros darbai užkerta kelią galimiems gedimams ir užtikrina sklandų IT sistemos veikimą.
Kliento pageidavimu darome kompiuterinių darbo vietų, serveriu rezervines duomenų kopijas, kurios saugomos duomenų centruose.
Kartą į mėnesį klientų portale pateikiamos ataskaitos apie atliktus kompiuterinių darbo vietų priežiūros darbus ir jų sprendimo laikus.
IT specialisto pagalba klientams prieinama 24×7. Esant poreikiui, atvyksime į Jūsų biurą ir pašalinsime gedimą bet kuriuo paros metu.
Sugedus Jūsų įrangai ir ją išvežus aptarnavimui, suteikiame pakaitinę įrangą, kol atstatomas pagrindinės įrangos veikimas*.
Pradėdami dirbti su nauju klientu atliekame IT auditą bei informuojame klientą dėl programinės įrangos legalumo.